sobota, 3 grudnia 2011

Kalendarz 2012

Wczoraj powstał kalendarz na rok 2012 jest to prezent mikołajowy dla najwspanialszej szefowej pod słońcem! =] W końcu kupiłam nowy tusz i mogłam wydrukować taki wzór jaki chciałam, tło wydrukowałam na śliskiej okładce od bloku dzięki czemu kalendarz szybko się nie pobrudzi a jeśli nawet to wystarczy przetrzeć. Wykorzystałam również moje ulubione literki z dziurkacza, zrobiłam 5 warstw dzięki czemu wyszedł efekt 3D. Mam nadzieję, że prezent się spodoba.








Tył



9 komentarzy:

  1. Śliczny kalendarz,szefowa na pewno będzie szczęśliwa dostając tak piękny prezent.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm śliczny kalendarz:)Na pewno się spodoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny :).. Na pewno się spodoba :).. Oby tylko kwiatek nie odpadł, chyba, że to nie jest wersja mobilna :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hihi, jakie motto fajne :)
    Podoba mi się Twój kalendarz, świetnie wymyśliłaś przestrzenne literki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szefowa mam nadzieję była zadowolona? :)
    Piękniutki kalendarzyk, świetny kolor!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy ślad pozostawiony po sobie :)