wtorek, 22 maja 2012

Nadrabiam zaległości

Dawno mnie tu nie było oj dawno a to wszystko z braku czas no i trochę z lenistwa. A lenistwo to się bierze stąd, że cały czas prawie jest piękna pogoda a jak jest piękna pogoda to ja ją wykorzystuję i zwiedzam pobliskie wsie :D oczywiście na rowerze wraz z wspaniałą sąsiadką. Prac zrobiłam trochę w ostatnim czasie nie wszystkie zdążyłam obfotografować ale co nie co jest więc dziś większa porcja prac będzie. 

Na początek tuba z podziękowaniem




Kartki jubileuszowe dla księdza - kompletnie nie wiedziałam jak się za nie zabrać i nie wiem czy do końca podołałam zadaniu.





I na koniec kartka imieninowa dla cioci na szybko. 






5 komentarzy:

  1. Kochana podołałaś:)Karteczki śliczne:)Tuba też piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tuba cudnie udekorowana, a kartki dla księdza fajne,
    Właśnie mam też do zrobienia kartkę jubileuszową dla księdza i trudno mi się zabrać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna ładne kolory, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyszłaś z ciężkiego tematu ;)
    Bardzo ładne kartki;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Dopiero teraz zobaczyłam, ze dodałaś wiecej postów ;) Wszystko cudne spod Twoich paluszków! Tuba super :D a kartka dla księdza ja myślę, ze jak najbardziej ok :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy ślad pozostawiony po sobie :)