wtorek, 27 listopada 2012

Zimowa chandra

Ostatnio rzadko tu zaglądam a to wszystko za sprawą pogody która mi zepsuła humor już jakiś czas temu, codzienne wstawanie do pracy to koszmar a jeszcze miesiąc temu przyjemność. Na dodatek dostałam kataru i wydaję się, że zaraz płuca wypluję... w pracy przestój lekki więc i pracy mało ale staram się codziennie zrobić kilka stroików świątecznych a po pracy oczywiście poświęcam cały swój czas na karteczki :) nadal wszystkich nie sfotografowałam a najciekawsze jest to, że to te które zrobiłam pierwsze jeszcze nie ujrzały błysku aparatu a te dzisiejsze już wstawiam.

to ona mnie dziś zainspirowała do działania tak to pewnie bym nie zrobiła dziś tych skromnych prac.
Do kartek świątecznych używam również świetnych stempelków Joli :*





Przepiśnik - wykonany z tapety którą dała mi klientka a czy o to chodziła to się okaże :)



Księga na 40 Jubileusz 


I świeczniki :)




No i to by było na tyle dziś :) nie wiem kiedy znów się pojawię ale Wasze blogi jeszcze dziś się postaram odwiedzić :*





4 komentarze:

  1. No, no ale nas zasypałaś różnościami...widzę że też zrobiłaś kartkę z okienkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana ale liczności:)A pogoda u nas też straszna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczne praca....a w szczegol;nosci przepisnik;))))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy ślad pozostawiony po sobie :)