niedziela, 29 stycznia 2012

Księgi oraz prezent urodzinowy^^

"Cudownych rodziców mam, cudownych rodziców mam
odkryli mi każdą z dróg, po której szłam..."

Dwie księgi dla rodziców ze storczykami, liśćmi winogron oraz kulą ratanową i jeszcze gdzieś na listku zasiadła biedronka :) 







Mini książeczka dla 30latka z okazji urodzin. Miała być tania więc dużo nie szalałam.
 

Chciałam użyć na literki Crackle Accents lecz nie wiem jak to nakładać i ile aby było widać efekt? Może bardziej doświadczone scraperki mi podpowiedzą :)

A tu prezent jaki sobie zrobiłam na urodzinki, jestem z niego mega zadowolona! =)

3 komentarze:

  1. Piękne słowa! Co do CA im da się grubszą warstwę, tym będą większe spękanie, ale też nie można przesazdić. :)
    Super prezent, teraz czekam na prace z jego zastosowaniem. :DD

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosiu księgi śliczne:)A prezent super se sprawiłaś:)Niech jak najdłużej służy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę się przyznać, że sprawiłam sobie identyczny przed urodzinowy (bo te moje to dopiero w marcu) prezent!;)
    Niech służy jak najdłużej!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy ślad pozostawiony po sobie :)