wtorek, 3 stycznia 2012

Vintage

W końcu mogę odpocząć dziś trochę, od rana tylko zeszyt, długopis i kalkulator: remanent! Mam go dość, nie spodziewałam się, że w kwiaciarni będzie tyle liczenia i że może tak zmęczyć siedzenie ;D 

A przechodząc do moich robótek to dziś kalendarz oraz album w stylu Vintage - tak mi się przynajmniej wydaje - uwaga dużo zdjęć. W najbliższym czasie raczej nie pojawią się kartki czy inne cuda a same wzory zaproszeń, nie wiedziałam, że tak trudno mi będzie je wykonać aby były ładne i tanie... 
 

A teraz kalendarz:




Album:






Oraz mój mały kącik:P :

Komódka po mały remoncie 


7 komentarzy:

  1. Śliczne wytwory!!!Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba taka ciepła atmosfera płynąca z tych zdjęć
    Ciepło, miło i przytulnie:]
    Co do zaproszeń to polecam prostotę jak ktoś kiedyś powiedział :Czym mniej tym lepiej

    OdpowiedzUsuń
  3. Goja tylko, że ja lubię dużo dodatków :P a jak zrobię coś prostego to zawsze coś muszę dołożyć... ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny zestawik i kącik z tymi pięknymi rzeczami:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace Kochana! Bardzo stylowe :D Oczekuję, że mnie nauczysz jak już do Ciebie dojadę :P
    Komódka śliczniusia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne wszystko i te detale! Super!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy ślad pozostawiony po sobie :)